måndag 14 november 2011

Vuxenmössa med skinndetalj






Rosetter brukar inte riktigt vara min grej. Men om dom är i skinn så känns det faktiskt rätt ok. Mössan är fjolårets modell och med nytt pynt känns ju hela mössan som ny. Skinnrosetten (som jag åstadkom genom att slakta en gammal skinnkappa) kan man dessutom ha som brosch på en tröja eftersom den bara är fäst med en säkerhetsnål! Vad mer man kan göra med det svarta skinnet som jag nu gjort tillgängligt kommer jag att kunna fantisera om länge...

2 kommentarer:

  1. Fia, var det så? Jag lyckades slarva bort din kommentar... Jag kan ta ditt förslag under övervägande. Eller tala om hur jag gjorde? Återkom gärna med din mailadress!

    SvaraRadera
  2. Hej gud så snygg mössa, vart finns den?
    Skicka gärna en länk till madeleineeejohansson@live.se

    SvaraRadera