måndag 10 oktober 2011

Kan man få för många sjalar?

Dags att plocka fram sjalen. Eller sjalarna. Jag har inventerat förrådet och hittat följande:




En som jag inte riktigt gillar och en som jag i och för sig gillar men som sticks. En som jag inte använt på många år, men som jag verkligen skulle vilja plocka fram igen, har jag inte lyckats hitta. Detsamma gäller ett gäng andra, som har producerats genom åren. Istället för att leta mig fördärvad satte jag mig ner framför datorn och ramlade naturligtvis över beskrivningen på en ny potentiell favorit;


Den finns på www.rainknitwear.com tillsammans med en hel del annat fint...

Dom andra sjalarna kommer väl fram någon gång och då har jag bara ännu fler att välja bland. Det är också en sorts lycka!

2 kommentarer:

  1. En sån vill jag med ha! Gärna som man kan använda lite som luva...typ :) /Hh.

    SvaraRadera
  2. Det kan mn verkligen inte!
    Fler sjalar till folket!:)

    SvaraRadera